onsdag 1 februari 2012

Ingen bra dag ...


Mycket på jobbet, extremt mycket! Stressigt över huvudtaget..
Ryggfan jävlas igen! Var hos kiropraktorn förra veckan , och nu har värken kommit tillbaka eller det gjorde den redan efter andra dagen. Återbesök idag, knäckte rätt åh massera. Hjälpte för stunden men nu sitter jag här med värk igen !! Fan va trött jag blir...
Hade packat ner mina träningskläder åh kosttillskott för tanken var att åka direkt till gymmet efter jobbet. Men det fick jag strunta i pga ryggen. Det är först nu för några veckor sedan som det har blivit så, aldrig vart med om det tidigare.
Hon sa iofs att allt låg på sin plats när hon var klar, men att jag fortfarande var stel på ett visst ställe. Jag vill ju liksom inte gå dit varje vecka, blir svindyrt. 380 kr för en gång... hallå jag skiter inte pengar

Träningsvärken gör sig påmind i ryggen och armarna, gjorde så satans ont i morse men samtidigt gött. Härlig känsla!
Det negativa är formen. Nu har jag faktiskt gått upp, får snart inte på mig ett enda par byxor :-( Surt som fasen.. Nu vill jag bara komma igång med deffen, men jag vet samtidigt att jag ska se det positivt i det här men just nu känns det motigt..
Hungern är extrem, äter men är lika hungrig igen efter en timme. Försöker ändå hålla tre timmar mellan varje måltid.


Haaja, slänger upp en bild på dagens middag; 



Imorgon är det dags för jobb igen från 14-22. Innan det ska jag till gymmet och ta igen det jag missade idag! 
Matlådorna är fixade, nu lägger mig i sängen åh ser på TV. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...