fredag 3 februari 2012

BACK ON TRACK


HEJ PÅ ER ! 

Dålig uppdatering, men igår kväll jobbade jag kväll och åkte på jouren också.
Så vaknade upp på jobbet, laddade för ett axel & magpass på gymmet. Var där redan 7,15 och det var några enstaka morgonpigga själar där. 


Det blev snabbt hem för en dusch, lite fix åh frukost som idag fick bli standard-gröten, rostmacka med ost & skinka,1 ägg och kaffekoppen.
Har min fria dag, då vi skulle åka till stan åh handla. Så vi käka ute på restaurang, åh jag fick handla mitt naturgodis. I stan är det verkligen ett helt hav med olika sorters, det blidde en goe påse som ska avnjutas ikväll :) 

Mellis blev en swebar innan jag åkte iväg till gymmet för pass nomero 2 - intervaller på crosstrainern. Käka, laga mat i en timme åh förbereda matlådor till imorgon och dusch på det - nu halvligger jag i sängen och ska bara njuuuuta av min lediga dag !! :) 

Imorgon är det dags igen för heldag. Börjar kl 10-15 på Magasin åh 15,30-21 på Gården. Åh morgonträning är det som gäller innan allt slit börjar :) 


Fick köpt så otroligt mycket fint till lägenheten, (lite för mycket då mitt kort inte ville funka längre, pengarna tog slut haha). Hämtade ut mina köksmöbler, köpte massa fina inredningsgrejer, köpte också en dammsugare & kaffekokare. 
Ska se om jag kan få några kort på allt jag köpt, nån dag :)

Nu ska Lindis mysa ner sig i sängen, tända lite ljus och plocka fram påsen och snart dags för The Voice Sverige :) 



2 kommentarer:

  1. Vilken förändring på din kröpp sen vi sågs sist ! Heja LINDA KÖSS !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack älskade du! Saknar dig, PUSS!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...