måndag 20 februari 2012

Måndag ..

.. och ny vecka att se framemot

Igår kväll cyklade jag ju hem till mamma. Och jag blev kvar där över natten, hon ville så gärna att jag skulle sova där. Kollade på film och myste. 
Min morgon startade jag på gymmet, det var axlar & mage som plågades. Rejält !! Alltså det är nåt med morgonträning, jag har sagt det förr men va fasen , jag älskar morgonträning :)

Cyklade hem åh duschade, och fick i mig frukost. Nu ligger jag här på golvet i vardagsrummet, fick lite tid över så passar på att blogga innan jag cyklar iväg till jobbet.



Längtar som en tok till helgen, ska bli så kul att träffa hela teamet (inte alla, men några iaf).

Madde har knåpat ihop nåt riktigt spännande;
Teamträff 25 feb

Fan det ser jobbigt ut haha. Men kul ska det bli !! :) 

Får se om jag åker redan på Fredag ner till Linnea, eller om jag åker på lördagmorgon åh sen stanna hos Linnea till söndag. Får kolla upp det :)


Imorgon är jag ledig. Men inte fan blir det lugnt åh ro... Upp tidigt som attan - morgonkardio, tvätta sjuttioelva maskiner, gymmet och step på kvällen. Kanske att Jenny kommer förbi och färgar mitt hår eller om det blir på Onsdag, får se :) 


Teamets nya logga;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...