onsdag 8 februari 2012

HEMMA PÅ RAST


Hej på er :)


Fy, igår var jag helt utslagen. Somnade redan klockan 21, och gå upp tidigt imorse var lika jobbigt. Vaknade med lite huvudvärk och svullna ögon. Jag tror nog min kropp behöver en rejäl återhämtning :) På måndag då jäklar ska jag sova ut, och t om vara ledig i hela 2 dagar :) 

Har jobbat sen 7 imorse, och nu är jag hemma på rast. Ska strax åka iväg igen. 

Veckans planering kommer se ut såhär; 
Torsdag: Vaknar upp på jobbet sedan jobba 7-14,30. Träning efter jobbet. 
Fredag: Jobb 7,15-13,15 (kort tur) Väljer att ha min fria dag, passar bäst då. Träna åh äta gott :)
Lördag: Morgonträning sedan jobb 14,30-22 + sovande jour
Söndag: Vaknar upp på jobbet. Jobba från 7-21. VILA från träningen :)


Roligare inlägg än så blir det inte :) Nu ska jag ta åh göra iordning lite här, sedan bege sig mot jöbbet igen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...