lördag 18 februari 2012

Min Lördag


Älska Lördagar :) Min fria dag, oh ljuvliga dag 


Morgonens frukost; 

Efter 45minuter intervaller på hojen satt denna underbara frukosten som en smäck :) Sedan var det bara att börja göra sig iordning och åka iväg till stan.

Fick köpt så otroligt mycket fint !! :) Nu är pengar slut igen, hur fasen ska jag klara mig månaden ut egentligen. Åh så ska jag till Göteborg nästa helg på teamträff :)
Fick köpt lampor, vilket är väldigt behövligt. Blir kolsvart fort som attan.
Ett så sjuuukt snyggt soffbord, men den får jag inte hem förs om 5-8veckor. Spegel, dekorationsgrejer, åh massa massa mer :)

Ska försöka få bra kort på allt snart. Hinner inte med gymmet idag, kom hem vid 16 och dom stänger gymmet kl.17. Så får knata dit efter jobbet imorgon.
Men nu får jag nog sätta lite fart, klockan rinner iväg måste göra mig iordning. Ska ju på årsmöte med gymmet.


1 kommentar:

  1. Härligt med nytt:);)
    kardioträning innan frukost gör at frukosten smakar ljuvligt:):)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...