tisdag 14 februari 2012

Första passet gjord


Herre jösses idag var jag verkligen piggelin , vaknade innan klockan ringde igen. 6,30 gick jag upp, redo för lite cyklande på min cykel här hemma. Tordes inte åka till gymmet, när jag ändå har min lilla hoj här hemma.
45min intervaller på den åh mina ben var spagetti efter - men härligt ! :) 
Med bandit i lurarna gick det undan, tiden bara rann iväg.

Frukost på det sen satt fint, åh så en dusch!
Blev sååå mycket piggare efter en rutt, nu är jag redo åh ta mig an den här dagen :)


En halvnaken bildSpänna lite muskler, åh det går åt rätt håll :)

Egentligen så vill jag helst inte lägga ut några bilder på hur jag ser ut, speciellt inte nu när jag äter som en häst åh går upp i vikt. Men jag ska vara noga med före/efterbilder
Så.. här Amelie! (åh alla andra) Här är en sneak-a-peak ;) 


Längtar tills jag får mina nycklar, snart :) Sedan ska jag iväg till gymmet för lite styrka - rygg & armar. Och ikväll är det step. 


4 kommentarer:

  1. Härligt jobbat!!!
    Intervaller är effektfullt!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen!! :) Kroppen får sig en jäkla genomkörare :)

      Radera
  2. Alltså åh älskar dina tatueringar! :) Före och efterbilder är ju om inte annat bra för en själv och ganska kul att ha sen. Måste också fixa några!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh tack :) Ja det är skitbra, speciellt då när man inte tycker nåt händer åh så kollar man på korten och ser utvecklingen :)
      Tycker jag du gör rätt i!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...