torsdag 9 februari 2012

B E N ! !



Heeelluuww :) 

I'm back, åh jag är på bättringsväg. Nu börjar det ljusna lite på allt, och inte alls lika mycket slit. Har somnat redan kl.21 två dagar i rad nu, jag har vart helt utslagen.  Fick bort min jour igår kväll, en snäll själ på jobbet som tyckte att jag jobbat på tok för mycket. TACK :) 
Så idag var det ett förmiddags-pass på jobbet, sedan åkte jag raka vägen till gymmet. Om jag var taggad, oh ja!! :) Ben, älskade ben skulle pinas & bröst på det också. 


Denna hatkärlek till att köra ben. Nåt så sjukt jobbigt, och benen känns som två klumpiga stockar. 
När jag satt där i bensparken och skulle köra det sista ur mina set, fyyyyfaan vad jag kämpade och stönade och grimaserade och ja ... förbannad haha. Jag svor åt mig själv (tyst såklart) , bara mata mata på. Guuud så skönt efteråt, den känslan går inte att beskriva när man sedan ställer sig upp och benen bara vill vika och man vill ramla helt död på golvet :) 


Imorgon Fredag har jag min fria dag, och jag längtar faktiskt, har jag gjort hela veckan. Kan nog ha med all min stress, dåligt med sömn att göra. Ska bli skönt att få släppa det lite grann. Att få ha en heldag med familjen, äta gott åh bara njuta :) Och även också att jag slipper jobba, jag tog bort min dag imorgon. Kände att jag behövde vila upp mig, tänka på min hälsa och mig själv i första hand. 

Om 1 vecka flyttar jag.. Känns konstigt och samtidigt overkligt. Jag , flytta helt själv. Hur ska jag klara mig, jag har ju alltid haft mamma där liksom. Och jag som är så mammasjuk haha. 
Äh hon får komma så ofta hon vill på fika och umgås :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...