måndag 13 februari 2012

Powernap




Pigg när jag vaknade, somnade igen direkt efter jag proppat i mig min lunch. Verkligen total-däckade, och sov i 2 timmar. SKÖNT! Men var som en zombie när jag gick upp. Jag laddade upp med protein åh snabba kollisar innan jag åkte iväg till gymmet.
Axlar & mage fick kämpa, inte det bästa passet men ändå inte dåligt heller. Ett lagom pass :)


Påväg hem ringer det angående min lägenhet. Jag får nycklarna redan imorgon! (?) .. Shiiiet, spännande ju :) 
Ska bli sååå kul åh få se hur det ser ut nu när dom tapetserat om, precis så som jag ville ha det. Lovar att ta kort, och på mina nya grejer jag köpt :) Det enda dumma är att soffan får jag inte förs i början av mars, får la sitta på gölvet åh glo på tv ;)




Har fixat allt med adressändring och elen. Tog t om bort mina turer på torsdag och fredag, hinner inte direkt jobba nu när flytten sätter igång. Kan ju inte låta mammsen göra allt, även fast hon säger det.
Så, imorgon efter kl.13 är lägenheten min !! 




2 kommentarer:

  1. Grattis!! Det är superkul att flytta till sitt egna =) Lycka till med flytten och allt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...