lördag 4 februari 2012

HEY HÅ!


Nu är jag hemma igen :) Det var ett jäkla flängande på mig, hej åh hå jobbar på.
Imorse var det som sagt baksida lår & vader som fick smaka sitt, och det fick dom vill jag lova ! Finns väl ändå inget bättre än att starta dagen på gymmet, folktomt, inne i sin egna lilla bubbla och bara köra järnet. Skita i hur man ser ut , stönar, grimaserar. Ååhh älskar´t haha

Nä man ska våga ta i, inte fan bryr jag mig om folk glor åh tänker det ena å andra :P 


Något som jag tänkt på länge, min ena baksida lårmuskel är större än den andra. Och det syns bra också, brukar det "rätta till sig" efter ett tag? Hallå jag vill inte ha så juue :) 

Imorgon väntas heldag igen, från 10-21,30. Och en efterlängtad vila från träning! 
Nu ska jag placera mig i sängen och somna framför TVn :)


God natt! 



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack tack :)
      Riktigt bra jobbat själv! :)

      Radera
  2. Har också dom byxorna, fast tighta i benen. Vad kör du för baksida lår övningar? ser ut som att du har några på lager! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt goa byxor! Det blir standard övningarna sittande/liggande lårcurl, raka mark, finnen :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...