fredag 24 februari 2012

Helgen är här


Jippi yeeaaiiy! Och det innebär bara några ynka timmar kvar nu tills jag sitter på tåget till götet :) Alltså det ska bli så kul, helt extas haha.
Det kommer bjuda på så otroligt mycket roligt, det vet jag! Bl a blir det lite poseringsträning och träning såklart. Sedan går vi ut och äter, kommer bli riktigt nice!!

Jag har inte packat än, finns det nåt tråkigare än det..? Jag verkligen avskyr att packa, vad ska man ha med sig? Ja åh sen blir det antingen för mycket eller för lite kläder ... Paniiik

Imorse plingade det till i mina lilla lådda med mejl. Ett nytt kost - och träningsschema ! :D 
Ser kanon ut, nu ska det bli spännande och se hur kroppen reagerar. Ska testa nåt jag aldrig gjort innan - att direkt efter träning skippa återhämtningsdrycken (vassle+vitargo) och äta mat direkt när jag kommer hem. Speeenande :) 


Men jag litar på Madde, hon vet vad hon sysslar med så det är bara att tuta åh köra :) 




Nu ska räkningar betalas, sedan dags att packa *suck* .. Gymmet är avklarat, axlar & mage blev det sista nu innan helgen :)

ååhåå detta är så gott :) Men nu är det bye bye med det. 
Tortillas med kyckling, ost, grönt och tacosås. In i ugnen - klart! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...