onsdag 29 februari 2012

Morgonpromenad


God morgon! 


Klockan ringde 7, hoppar ur sängen och kollade ut. Sooool , och min första morgonpromenad på över 2 månader. Som jag längtat efter mina promenader, det gick jag väldigt mycket förr. Man vaknar liksom till och blir pigg å glad :) Så nu i det nya träningsschemat får jag iaf två morgonpromenader i veckan, iiiih :) 


45 minuter senare, en pigg Lindis :) Frukosten ligger i magen, och snart sticker jag till gymmet för lite ben & armar. I eftermiddag ska jag iväg och jobba. 
Skulle ju lagt upp bilder från teamträffen , men jag hade verkligen fullt upp hela dagen igår. Min bror ska flytta så fick hjälpa till att bära grejer, och sedan blev klockan helt plötsligt så mycket så jag fick åka hem, laga matlådor och sen iväg på step. 

Men jag lovar, det kommer till veckan :) 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...