söndag 5 februari 2012

En jävlig mage


Precis som rubriken lyder ... Jag fick åka hem från jobbet.. Klarade bara inte av dom sista 2 timmarna
Misstänker att det är magkatarr som spökar, första stunden när jag kände av det mådde jag apdåligt och ville spy, sedan gick det vidare och det kändes som att magen skulle vändas in åh ut på mig, och nu började det svida/bränna rejält i magen. Mår så himla dåligt, helt matt och magen är svullen ser ut som jag är gravid. Det gör så sjukt ont !!



Har knaprat novalucol åh hoppas på bättring. Jag har inte tid med sånt här..
Orsaken till att magen har reagerat såhär tror jag är för att det har vart så himla mycket nu det sista. Har ju jobbat 24/7, nästan + knö in träning 5 ggr i veckan på det, planera allt med mat, laga mat, flytt på gång osv.

Har aldrig haft magkatarr innan, åh inte nog med att i vanliga fall ha känslig mage ska man åka på det här också.




Ska jobba imorgon först på Magasin 7-10,45, klämma in lite träning för att sedan iväg åh jobba på Gården 14,30-21,30 ... Nu får vi bara hoppas på att magen ger sig, annars vette fasen. Såhär vill jag ju inte ha det! 

NU: VILA 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...