fredag 30 mars 2012

Aktiv vilodag


Det har vart en lång dag. Mamma hämtade upp mig kl: 9 sen åkte vi till stan.
Väl i Trollhättan köpte jag lite grejer till lägenheten, är så nöjd med allt :) Och självklart hittade jag massvis med kläder, men det är ju bara onödigt att köpa nu när jag ska ner i vikt. Kasta pengar i sjön liksom..
Några timmar spenderade vi där, sedan hem och montera ihop bordet. Och äntligen är det på plats :)

Bara lite som ska upp på väggarna också sen är det klart. 

Och denna fina lykta som hänger i taket :)

Dammsugit, dammat och donat här hemma, rent åh fräscht. Tack snälla mamma för all hjälp, och för idag  
När vi var färdiga med allt i lägenheten åkte vi till affären, handlade lite gott till ikväll (det är jag faktiskt värd efter allt idag, kunna lägga sig i soffan med gott samvete ;) ) 

och som avslutning på denna dagen - 
våffla med glass & sylt på Bloms 



Börjar få känningar i halsen , ont när jag sväljer, hostar jag gör det svinont och inte riktigt hundra i kroppen. Hm, detta gillas inte !! Vill inte och har inte tid att bli sjuk ! Får se imorgon hur det känns, är det illa får det nog bli en något lugnare morgonpromenad. Egentligen tänkt PW/jogg , men vågar inte riskera något. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...