tisdag 13 mars 2012

Vilodag


Älskade vila, du är efterlängtad :) Har känt mig lite seg, så idag satt det fint med icke-träna-på-gym-dag.
Men däremot blir det step ikväll, varje tisdag as u know.
Under förmiddagen var jag iväg och hämtade soffan, äntligen !! Fattar ni va skönt eller, rena lyxen ju :) Så nu är den på plats, bara soffbordet som fattas nu. Och det kommer till veckan :)



Ska strax gå och handla mat inför veckan, bl a; avokado, kyckling, kalkon, frukt, wokgrönsaker. 
Och ikväll kommer min kära syster ! ♥  Vi åker till Norge imorgon på begravning :( Hur kommer det gå med kosten då? Jo jag gör det bästa utav situationen. Har funderat fram och tillbaka, och det får bli matlådor. Har ibland svårt att käka när sånt här händer.. Men men
Så ingen träning imorgon alltså , men det är ju bara att flytta fram och nöta av det till veckan. 




2 kommentarer:

  1. Jag har också haft vilodag:) Skönt. kroppen vill ha dessa recovery-days;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt! Ja men verkligen, de gör gott :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...