måndag 5 mars 2012

Håll koll på styrkeutvecklingen


Jag hittade en intressant sida, där man räknar ut sitt 1ROM. Lite kul att hålla koll på utvecklingen, vet dock inte hur realistiska resultatena är. Men här är min statistik :) 
Fick inte med hela bilden , men överst så skriver man i sin vikt och kön. 



Vill du testa? Klicka in här!



Under dagen har jag umgåtts med mammsen :) Hon kom förbi på morgonen, och när klockan blev runt 10 åkte vi till stan på jakt efter ett klösträd till missarna, och ja jag hittade en :) Vi åkte på hemvägen förbi MIO möbler för att se hur lång tid det är kvar tills jag får soffan (är trött på att vänta, 2 månader utan soffa!!) 
Antingen till veckan eller i början av nästa, så nu hoppas jag verkligen den kommer snart.

Medan vi väntade på tvätten gick vi en sväng uppe i Mellerud, skulle bara "titta lite". Men så gick jag in i en affär, butiken Wilja som bl a drivs av människor med funktionshinder. Dom gör alltså dessa grejer i affären, så himla duktiga :)

Byrån, lampan och två söta ljushållare. 
560kr , superbilligt ju och så fint :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...