tisdag 20 mars 2012

Nytt personligt bästa


Helluuuw :)

Idag har jag vart ledig, och det har vart full rulle hela dagen. Tiden har bara runnit iväg
Morgonen började med 45 minuter på cykeln här hemma, sedan lite mys i soffan med mina bebisar :) Poseringstränat och handlat har hunnits med också. 
Tvättat massvis med kläder, och emellan varven gjorde jag iordning matlådor för resten av veckan. Det tar sin lilla tid vill jag lova, det där med matlagning. Planering, planering mina vänner det är A och O. Tur jag är en planerare ända in i märgen ;) Rubbas min planering som jag gjort klart för mig i skallen, då blir det totalt kaos :) 

Med lite mat i magen cyklade jag till gymmet, taggad för ett rygg & magpass 
Blev riktigt bra !! jajjamän :) Var sugen på att slänga på lite mer vikter i marklyften;
matade ihop 8 reps på 85kg (kändes som en flugvikt)

 
90 kg är nära, eller varför inte 95.. kanske tresiffrigt ?! :)



Nyduschad, doftljusen är tända åh nu luktar det gott i hela lägenheten :) Katterna leker rövare och nu ska jag kika på Halv åtta hos mig.
Imorgon väntas jobb på morgonen och därefter ... gymmet såklart :)



8 kommentarer:

  1. Coolt, bra jobbat!! Snart 100 kg! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! Ja nu är det inte långt ifrån! :)

      Radera
  2. Får mycket motivation av din blogg! :D Kan du inte blogga om lite olika träningsövningar för de olika muskelgrupperna? Jag har precis börjat med styrketräning och är ganska osäker på övningar och liknande. Hade vart kul att lära sig lite av någon man vet vem är! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket, glad jag blir :) Ska försöka, göra så gott jag kan :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...