onsdag 28 mars 2012

Benpasset


Som ni kan se;

Personligt bästa 220kg 8reps 

Det var inte roligt att göra upphopp direkt efter varje set .. Dööö upphopp döö 

Hade inte samma energi som jag brukar ha, men jag fick ändå ihop ett bra pass. Fick mejla Madde och fråga om jag inte kunde få vila imorgon och köra igen på Fredag. Men nä, jag får bita ihop och köra imorgon, och istället vila på Fredag. Säger hon de så får det la bli så ;)
Har ju dragit ner lite på maten, så det är nog därför.


Men benen dom växer iaf :)
Fräsch spegel !! Uuuh haha

Nu tycker jag att klockan kan bli 15:30 så jag får iväg och sola. Sen ska jag bannemej dammsuga, flyger katthår överallt :P Måste iväg och handla glödlampa också, katterna lekte rövare igår kväll och slog ner lampan i fönstret så där rök den.. 




1 kommentar:

  1. Du fixar ett pass till, med din tjurskalle så finns det inga gränser! ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...