måndag 5 mars 2012

Morgonstund


Mina små bebisar tyckte det var morgon redan kl.5,30 imorse. Lite morgonmys i sängen, skulle Lilo (japp min ena lilla goskille ska heta det) lägga sig mitt i ansiktet på mig åh kurra och tvätta mig hihi. 
Sedan var det full rulle på killarna (två bröder är det), sprang runt i lägenheten och lekte. Så det var bara för mig att gå upp då, förbereda mig inför en morgonpromenad. 

Nyfiken på min frukost 

Lilo

Så himla pratglada, och så fort jag går iväg springer dom efter åh mjauar


Har kollat runt lite på nätet efter klösträd, hittat många fina och inte speciellt dyra heller. Men ska iväg sen med mamma och kolla om jag hittar nån i en affär, annars så får jag väl beställa på nätet. 

Annars idag blir det rätt lugnt, inget speciellt förutom gymmet senare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...