onsdag 28 mars 2012

Ledig


God morgon

Klockan ringde 7:30, upp å hoppa. En halvtimme senare sitter jag på cykeln, 60minuter avklarat. Skönt att starta dagen på, och ännu bättre smakar frukosten sen :) Blev i vanlig ordning min gröt men idag provade jag karibisk choklad med kokosflingor i , ååhh himmel va gott ! :) 

Vad händer för skoj idag då? 
Tjaa.. Ska iväg till gymmet om en stund, framsida lår & vader står på schemat. Och sen i eftermiddag ska jag sola med Jenny. Får se om jag kanske drar igång dammsugaren, blir gaaanska mycket hår runt omkring från katterna och kattlådan ska vi inte prata om. Huja, halva kattsanden ligger ju utanför :P

Och igår ringde dom äntligen från Sitty möbler att min bord har kommit. Finally !! 2 månader utan soffbord, nu var det på tiden :) Anledningen till att det tagit sån tid var att tyget på fotpallarna som hör till var slut. Men på Fredag åker jag och hämtar det :) yaaaaiij !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...