torsdag 22 mars 2012

Perfekt start på dagen


Morgonträning

Det är nåt speciellt med träning direkt på morgonen. Iaf så är det så för mig, man är samtidigt lite trött i skallen men ändå har man sååå mycket energi :) Det är tomt, ibland bara några pensionärer som struttar runt. Man blir inte lika uttittad (vilket jag kan tycka är jobbigt ibland) , men ååh älska morgonträning :) 

Imorse blev jag väckt kl.7 av en kurrande och gosig Kiwi. Låg kvar en stund och gosade, sedan gick jag upp. Laddade upp med vitargoaminosyror och kreatin. En halvtimme senare var jag på gymmet, ett axel/vadpass stod på schemat. Körde bla fjärilen, sittande hantelpressar, stå. drag till bröstet med V-handtag (grym övning!), framåtlutad rodd + 2 övningar för vaderna. Personligt bästa? Jajjamän !! :)

En ny övning:
Stående drag till bröstet med V-handtag 
Ny och ny är den väl inte, men ny för mig med V-handtag. I vanliga fall brukar man ju använda antingen fri stång eller att man kör i cablecrossen med stång. Men istället kör jag med v-handtag. Den tar grymt bra!! Pröva om ni inte har gjort det :)

Personligt bästa - sittande hantelpress 5 reps på 17kg  ,  ökade i vikt på sittande vadpress och framåtlutad rodd. 
Mycket nöjd med dagens pass :) cyklade hem, käkade frukost och sedan gjorde jag mig iordning för ett möte med banken. Fixat åh donat med fonder hit o dit, sparande, räntor. Guud det är en hel djungel ju, fattar inte mycket direkt hehe.


Mellis; rört ihop vaniljyoghurt och kesella , yummi :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...