söndag 4 mars 2012

Kattägare


Till dom här små liven; 



Denna lilla krabaten slog sig till ro snabbt. Jättegosig, kurrar och ska slicka mig i ansiktet :) 
Men den andra som sitter vid sängen är lite mer skygg, men gör framsteg efter vart. Svårt att se könen på dom än, men tror det är 2 killar (bröder) :) 

Nu ligger dom och sover, har dom iofs gjort ett tag. Men ska låta dom få komma till ro, och vänja av sig själva. Inte låta stressa sig fram.. Usch känner mig som ett monster, tagit dom från deras mamma :( 



Gymmet är avklarat, efter en liten halvdan natt med dålig sömn men det gick.  Missarna mjauade och den ena skulle upp i ansiktet och gosa :)
Men ett cirkelpass blev det iaf, med övningar som bla; rodd, smala latsdrag, upphopp, pullups, armhävningar, utfallshopp osv. Aktiv vila mellan varven på kardiomaskin. Svettigt och riktigt jobbigt! Ska snart iväg och jobba lite, känns jobbigt att lämna mina älsklingar själv. Men nog ska dom klara några ynka timmar. Sen är jag då ledig två dagar, åh då ska jag köpa massa olika grejer till dom :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...