lördag 3 mars 2012

Mysfrukost


God morgon! 

Vilodag med stort V, hela dagen lång :) Ska inte röra mig ur fläcken, okej inte riktigt menat så. Men jag ska inte utföra nåt som påminner om att anstränga sig :P Efter 5 dagars träning utan vila så får Lördagen bara bestå av myspys med min mamma :) (har jag sagt, eller ni kanske märkt att jag är mammasjuk) hihi

Morgonen började med att jag vaknade av mig själv kl.7. Ingen sovmorgon här inte, kroppen är inställd på att gå upp tidigt, så får la bli så :) Frukosten gjorde jag iordning medan mamma satt i soffan och läste tidningen. Inte ska hon behöva fixa åh dona. 

Hade kollat in detta surdegsbrödet hela veckan, så detta fick det bli på frukostbordet. 


Det var riktigt gott, bara slippa yoghurten var helt underbart haha. Även fast jag älskar min frukost, så är det klart skönt att byta ut den iaf en dag, det gör mycket ska ni veta! :) 



Nu ska jag göra en beställning på lite godis :) Senare under dagen ska jag .... titta på en kissekatt !! :) Idag blir det äntligen av, har väntat hela veckan. Har länge funderat på att skaffa en liten bebis, det är ju så fruktansvärt tyst i min lägenhet, det är hemskt! Och sen har jag levt med katter i hela mitt liv, så känns konstigt att inte ha nån i närheten. Rasen är en perser/bondkatt åh korthårig :) 



2 kommentarer:

  1. Ser riktigt mysigt och härligt ut det där:):):)
    Ha en toppen lördag:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh ja det var jättegott !! :)
      Ja detsamma till dig, ha en kanondag! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...