söndag 25 mars 2012

Varning för gnäll


Ut med det gamla - in med det nya 

Veckans sista pass , och därmed avslut på "mars kost- och träningsschema". Ska bli spännande och samtidigt väldigt kul att testa det nya upplägget :) 
Imorgon kommer dagen börja med 60minuters pw/jogg på morgonen, får vi se hur mina benhinnor svarar på det. Har ju haft problem med det sen tidigare, men bara jag tar det lugnt så ska det nog gå bra.

Cirkelpasset idag gick ... ja va ska jag säga?? Bra? Njae jag vet inte, kanske inte det bästa jag gjort. Men jag blev svettig och fick upp flåset rejält , men kände att jag kunde gett mer. Jag ville verkligen ge allt, men jag hade för mycket funderingar och det gick bara inte o släppa. Haft ett sjuuuukt sug efter naturgodis, spelar ingen roll om jag nyss hade ätit det ville inte försvinna och formen vill jag inte ens prata om.. Varför ska jag ha så lätt att gå upp i vikt?!!? Räcker att jag ser på mat så lägger jag på mig 5kg ...
Jaja, såna här dagar får man räkna med. Tur jag har Madde vid min sida, som jag kan höra av mig till när sånt här händer. 


Efter träningen cyklade jag till affären och handlade inför veckan , sen var det bara raka vägen hem och göra matlådor. Både spisen, ugnen och mikron gick på högvarv .
2 timmar senare;

Slipper jag tänka på att stå vid spisen några dagar framöver. Detta tar så otroligt mycket tid, sånt som folk inte kan tro egentligen, men där se ni alla ni där ute som inte går på nån diet ;)




2 kommentarer:

  1. Bra att du stod emot. Det finns bara ett sätt att bli en vinnare, lev som en! ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett jätte tack för att du alltid ställer upp och stöttar. Du är guld värd!

      Kram!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...