fredag 2 mars 2012

Fredagmorgon


Startar jag på bästa möjliga sätt. Nämligen en morgonpromenad i det härliga vårvädret :) 
Jag var riktigt hungrig när jag vaknade, men det var bara att klunka i sig kaffe och PWO sen var jag redo !

Frukosten när den är som bäst, efter en liten rutt på morgonen :) 


Nu ska jag bara låta maten sjunka innan jag sticker iväg till gymmet. I eftermiddag är det jobb som gäller från 15-21 . När jag kommer hem ska jag packa, ska sova hos mammsen i helgen :)  
Lördagsmys på hög nivå  :) Mysfrukost tillsammans sen ska jag bjuda mamma & Frans på tacos (om dom nu inte vill ha något annat) , och lite gott till kvällen :) Ska bli riktigt skönt med en vilodag imorgon, jag är helt slut i kroppen! Den skriker efter vila :) Ha en Lindis-dag, bokat tid för solning och heldag med älskade mamma :) Och ta tag i saker som måste göras. 


Det var ingen sjukdom på gång, jag klarade mig utan *peppar peppar*. Skööönt !! 
Vill gärna slippa dig, tack så mycket. 


Imorgon dyker det upp bilder från teamträffen, jag har haft fullt upp så har inte haft nån möjlighet att sitta vid datorn. Ska också beställa både kosttillskott och tågbiljett till nästa helg, Stockholm med teamet !! :D

2 kommentarer:

  1. Låter som du kommer få en perfekt lördag :)

    Trevlig helg!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de ska bli riktigt skönt :)

      Detsamma !! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...