fredag 30 mars 2012

Morgonmys


Den här lilla krabaten väckte mig kl:5 imorse, så har legat i sängen o myst. Blundat vartannat fram till klockan blev 6:30. Dom skulle ligga kudden, så jag fick bara en yttepytte-liten bit att ligga på :P
Mina små älsklingar

Min fria dag
Idag fick jag min efterlängtade frukost (som jag låg och tänkte på när jag låg i sängen imorse) hehe
Kesella med Pauluns kanelflingor, 2 grova smörgåsar med ost och grönsaker, 1 ägg och kaffekoppen. Framför Rix MorronZoo :) Kanonstart på denna fredagen, och ännu bättre med en vilodag :) Min kropp skriker verkligen efter vila, värker lite varstans. 

Ska ta och göra mig iordning nu och sedan åker jag & mamma till Trollhättan.Handla lite roliga grejer, hämta soffbordet (!!) :) En sak jag tänkt på .. Jag är nog inte ensam om det. Men efter att man flyttat så blir man mer mammig , iaf jag :) Man uppskattar tiden och närvaron med mamma mer nu än vad man gjorde när man bodde hemma. Hepp en liten tanke bara :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...