lördag 31 mars 2012

SJUK


Som jag trodde... Började känna av det redan igår kväll. Ont i halsen, huvudvärk, öm i kroppen och muskler, helt orklös. La mig i soffan och där blev jag liggande under filten, kroppen var glödhet men samtidigt så frös jag till och från.


Vaknade tidigt imorse av att jag svettades, men jag kände mig faktiskt inte sjuk ändå. Gick upp men då kände jag direkt att huvudet snurrade. La mig i sängen igen (och detta är inte likt mig), har jag väl vaknat så går jag alltid upp med en gång. Så det blev ingen promenad imorse som var tänkt, känns skit rent ut sagt. För jag ville verkligen ut! Får se senare om jag kan traska ut, få en lugn promenad iaf :) Fick ringa till jobbet och säga att jag inte kunde jobba, tråkigt det också för hade faktiskt velat jobba idag. 

Hepp, får la spendera tiden här i soffan och glo på TV. Jag är rastlös !! ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...