lördag 24 mars 2012

Lördag


Dålig uppdatering 

Inte så aktiv här inne just nu för tillfället. Jobbet, träning och matlagningen tar enormt mycket tid och sitta vid datorn är inte o tala om. Kan blogga via telefonen, men då kan jag inte lägga upp bilder och sen masar det så. Jobbar imorgon och måndag sen är jag ledig två dagar, får hoppas på ett roligare inlägg än det här :) 

Igår var det fredagsmys :) En riktigt bra dag!! 
Dagen började med en morgonpromenad, sedan en cykeltur till jobbet, sola med Jenny, gymmet, thailunch med mamma, sedan kom Harling på kvällen. Fredagsmys med Ben & Jerry glass, naturgodis och film ♥ 
Det behövde jag, få umgås med min fina vän :) 


Nytt kost och träningsupplägg 

Tänk att det kan va så kul med nytt kost och träningsschema :) Det pirrar sådär i magen när jag ska öppna mejlet, precis som en unge på julafton hihi. 
Ska bli riktigt kul att testa det nya på måndag! Coach Madde har lagt upp det så nu att vi ska börja med "deff-tänket" , alltså lite mer promenader, och som hon sa "mer trimma än bygga" och sänkt kalorierna lite. Har som sagt lätt att gå upp i vikt, så nu jäklar alltså. Då får vi se hur kroppen svarar på detta :)

Heepp, nu ska jag ta ut min kesella ur frysen och lägga mig i soffan och titta på Gladiatorerna :)


2 kommentarer:

  1. spännande :) är en skräckblandad förtjusning att gå på diet haha

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli kuuul :)) Har längtat efter det men sen samtidgt inte, ska bli spännande o se hur kroppen svarar.
      Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...