måndag 26 mars 2012

PB i marklyft


Detta var nog det bästa passet på länge!! Åhh vilken härlig känsla. Grym grym kontakt, kände mig riktigt stark! Övningar som; latsdrag + smala , raka pushdown och sittande rodd där jag körde dropset + isodynamiska. Vad innebär det undrar kanske ni? Jo att man håller i stoppläget ungefär 3 sek och tillbaka i startläget på 2 sekunder. 
Det är något jag aldrig kört innan, och det var riktigt effektivt ! Madde är grym på att lägga upp scheman :)
Och så efter en mörbultad rygg gick jag vidare till marklyften, var ordentligt sugen på att se hur mycket jag kunde lyfta.

Personligt bästa 

90kg 7 reps 
95kg 4 reps

Härligt! När man har både blodiga händer och armar har man tränar tillräckligt hårt då? ;)


6 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat!!

    SvaraRadera
  2. Alltid härligt med nya PB,n ! :)
    Ser ut att vara ett riktigt hardcore gym du tränar på också ! :)
    Keep up the good work ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja för fasen !! :)
      Jajjamän här är de inte nåt fin-gym direkt, snarare källargym :)

      Radera
  3. Svar
    1. Nämen heeey Alexandra , kul du hitta hit !! :D
      TACK TACK :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...