fredag 16 mars 2012

GRYMT !!


Kan ju säga såhär; passet gick awesome!

I början av veckan fick vi en utmaning av våran coach ;

Vi har en utmaning till alla er där ute. Låt den här veckan bli årets hittills bästa! Sätt minst två personbästa på VARJE gympass, och bestäm dig för att inte avsluta din styrketräning/cardio/intervaller/annan träning förrän du med gott samvete kan säga att du verkligen gett allt du har. Våga maxa ut! Våga bli riktigt trött! 

Återhämta dig kan du göra nästa vecka! 

Så med det sagt, idag blev det en hel drös med PB ! :) Min inställning var att köra på utav bara .... Det blev mycket grimaser, stön åh stånkande, svordomar haha.
Sittande hantelpress matade jag på med 15kg hantlar 12 reps, fortsatte sedan andra setet med 7 reps.
Ökade 10kg i drag till hakan i C.C
6kg hantel när jag körde fjärilen, och då inga fjuttiga reps utan högreps, brändes sådär härligt :)
Vaderna fick känna på smärta, både i sittande och stående ökade jag i vikt.

Vilken härlig känsla, och otroligt bra start på denna Fredag :) Nu sticker jag till jobbet, tjing tjing




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...