fredag 16 mars 2012

GOD MORGON


(Vaken sen kl.5 , två små busar tyckte det var morgon då)

Det är Fredag och jag började dagen med en sväng om på motionscykeln här hemma :)

Fick sällskap av mina bebisar, Kiwi gömmer sig runt hörnet :) 

.. och nu ligger frukosten i magen. Ska bara låta den smälta, sedan sticker jag till gymmet för ett axel & vadpass :) 
Riktigt bra start på denna helgen, me like ! Och vad jag längtar efter att få köra axlar, känns som det var en evighets sen. I eftermiddag väntas jobb , men imorgon är jag ledig. Har t om sagt att jag inte vill jobba. 
Min fria dag och då vill jag ha min tid med familjen. Först ska jag värda på ett Friskispass sedan sola, gymmet, äta god mat tillsammans med familjen, åka och hälsa på min bror & Lollo. Kommer bli en kanon dag känner jag på mig :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...