onsdag 7 mars 2012

Kosttillskott och formbild



Igår kom det ett meddelande om att mitt paket från sportkost kommit. Det var snabba ryck, iväg och hämta det med en gång. Åhh man blir som ett barn på julafton !! :) 
Skulle ha beställt mer men produkterna som jag ville ha fanns inte, så får väl bli i nästa beställning. 

- Förbättrar återhämtningen och är ett stöd i reparation av muskelvävnad. 
- Maximerar upptaget av protein, ökar immunförsvar och matsmältningen
- Minimerar förlusten av ren muskelmassa under diet och intensiv träning 

Och att BCAA innehåller tre av dom viktigaste essentiella aminosyror som är mycket viktiga byggstenar i kroppens muskulatur! 


- För ökad explosivitet i musklerna och minskad mjölksyra som ger fördelar inom styrketräning. 
Min dosering: 2 port. dagligen, innan träning. 



Beställde i smaken pineapple, smakar ljuuuuvligt gott :) !! Det är första gången jag använder denna produkt, så ska bli riktigt spännande och se hur den fungerar.

Formen såhär. Magen är mitt största "problem-område" , men den börjar tighta till sig. 
Jag har ingen förebild från när jag började i januari, men den svarar rätt bra ändå även fast jag är under uppbyggnad :) 


Nu ska jag iväg till gymmet, och i eftermiddag är det dags för jobb. 
Snart helg... Till Stockholm - fotografering med teamet :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...