måndag 12 mars 2012

Teamhelg Stockholm


Wow, vilken underbar helg. Helt fantastisk !! Nu ska jag bara sammanfatta helgen :) 

Jag åkte upp med Madde och David, väl där uppe i Stockholm mötte Emma upp mig som jag skulle sova hos. Tack snälla du för att jag fick sova hos dig :) 
Lördagmorgonen började vi med en promenad i det fina vädret :) Därefter en brakfrukost, sedan var jag redo för dagen :) Ungefär halva teamet samlades på morgonen vid 10 för att bli fotograferade av superduktiga Binniam Eskender. Vi började i en studio för lite individuella bilder




Pure Fitness 

Sedan var det dags för gruppfoton ute vid Skogskyrkogården. Barfota i ett blött och kallt gräs, klädda enbart i tights och linne = kallt, och mina fossingar var bortdomnade. Men ett riktigt grymt resultat;


Vi avslutade plåtningen på World class Nybroplan, där Binniam sprang runt och tog kort på oss alla i olika övningar som vi själva hade valt ut. Ska bli riktigt roligt och se hur alla kort blev. Och självklart ska ni få se resultaten när det är klart :) 

Lite träning emellan blev såklart av

Linda & Thomas körde ett pass





Som avslut på denna dagen gick vi till en restauarng King Tan. Dom hade både kinesisk buffé , sushi och mongolisk BBQ. Ja ni hör ju själva !! :) Riktigt riktigt gott och trevligt sällskap :)

Stort TACK  till teamet för en fantastisk helg, och jättetack till coach Madde som lägger ner så mycket tid och engagemang på oss alla. Jag är så lyckligt lottad att få vara del av det här. 




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...