måndag 12 april 2010

20:35

Ja va ska man säga , dagen har vart riktigt seeeeg. Satt där på Vattenpalatset från 14.30 till 18 , då kan ni väl tänka er hur kul jag hade, övade lite på religionsprovet som jag har imorgon, annars gjorde jag faktiskt inget mer.
Sitter o klunkar i mig en proteindrink, ska snart borsta mina gaddar o sen hoppa i säng. måste öva lite mer på provet också , urs blä boring !
men först en bild eller två på mig på gymmet förra veckan. Nog för att jag saknar att gymma, ska bli så skönt att dra dit imorgon o köra stenhårt med armar och axlar , magen ska också få pumpas lite




bjuder på dom bilderna, jag vet jag ser sleten ut men de skiter jag i.
Helt själv på gymmet , inte helt fel! Då får man faktiskt ta kort på sig själv , så de så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...