söndag 18 april 2010

Söndag

Nu har jag och mamma städat hela huset, jag har skurat golv och dammsugit så har mamma skött resten, med tvätt o gamla fyllerester från igår. Kim hade fest här hemma igår .. De var en hel del när jag kom hem inatt .. hoff kom inte i säng förrän 3 inatt, men vakna helt utvilad när klockan var 9. Så jag klunka i mig en proteindrink och på med kläderna sen ut på en morgonpromenad, de va riktigt skönt o få komma ut.
Så nu luktar de fräscht i huset, tänt doftljus och vädret en massa . Finns fan inge värre en stanken från fylla , uuuäääh
Igår umgicks jag med Mackan. Åkte till hans nya hus o kollade på en film , när klockan va runt 1 så åkte vi in till Mellerud o tog en ragg på stan :-P Inte för att de va så mykt o se , men rätt som de va så blev klockan helt plötsligt 2 och tyckte jag att då va de nog dags o åka hem.
Idag ska jag bara ta de lugnt, ingen träning ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...