måndag 5 april 2010

Veckans träning!

Förra veckan

Måndag: Powerwalk 30 minuter, rodden 10 minuter & mage + hjälpte mamma att städa trappor

Tisdag: Vila

Onsdag: 25minuter morgonpromenad, 15 minuter på löpbandet = 9min jogga & 6min powerwalk, Bic/tric & axlar & 10 minuter snabb motionscykel

Torsdag: Ben & mage

Fredag: Vila

Lördag: 36minuter powerwalk på morgonen + situps & rygg/bröst

Söndag: 25minuter powerwalk på morgonen, 40 minuter intervall på motionscykeln, 15 minuter powerwalk & mage

Känns som jag inte fått träna nånting den veckan, men nu när jag skriver ner de så ser jag ju att de har blivit en bra vecka med träning ändå :-) Dock har jag inte fått in så mykt cardiopass + att roddmaskinen är för jävla tråkig maskin! Uuääh känner bara bajs när jag vet jag ska köra den, som högst kör jag bara 10 min på den...

Nu börjar klockan slå dags att göra sig iordning, för snart drar vi till Norge! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...