fredag 23 april 2010

De var nog de längsta ...

.. badet jag nånsin vart med om
Efter gymmet cyklade jag hem, fick i mig nåt o äta sen vart jag så sugen på att ta ett långt varmt bad som jag inte gjort på evigheter, lägga på en ansiktsmask och bara koppla av. Sagt som gjort ..
Men vet ni va som hände sen då?! :-P När jag ska tvätta av ansiktsmasken så upptäcker jag att halva badrumsmattan är pisseblött, "va i ... helvete , har jag badat så konstigt?! Men inte har jag plaskat runt så halva vattnet i badkaret har forsat över ... hmm" Jag kliver ur badkaret och då upptäcker jag att hela golvet i badrummet är översvämmat. Fort som fan ropar jag på mamma "MAMMA kom" Hon säger : nää jag ligger så gott här i soffan. Jag säger: Jo men för helvete de är översvämning på badet!! Kuta kuta , städa städa ... Urs va hår o äckligt bajs-gör de va i avloppet uuuäääh
Fick kväljningar bara av att stå o se på när mamma plockar upp göran ur avloppet, tur inte jag gjorde de där.

Ikväll ska jag bara ta de lugnt, ska snart göra iordning en halloncheesecake och kolla på Så ska de låta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...