torsdag 1 april 2010

Från topp till skit ..

.. jävla fittben!! Nu har mina värk börjat komma tillbaka, nu gör de så ont så jag knappt kan gå.
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!!!!
Vid lunch började jag må skitdåligt, svimfärdig ont i huvudet ont i benen så mamma fick komma o hämta mig på skolan. Kom hem , la mig i soffan och sov en stund. Har precis vaknat till liv, men benen är fortfarande ett helvete. Varför måste alltid jag bli utsatt för all jävla skit, när de gäller kroppen. Först problem med ryggen sen problem med benhinnorna va kommer sen?!
Trots allt så känner jag sug efter att träna, så funderar på att dra till gymmet sen ändå o köra ett benpass. Runt 18.00 ska jag iväg med Vi Unga gruppen, är inte så värst sugen på de men men ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...