onsdag 14 april 2010

Sjuk

Jag har inte bara fått träningsverk , utan nu har jag gått o blivit sjuk också. Igår kände jag mig inte alls sjuk eller nån symtom på att jag överhuvudtaget skulle bli de, utan jag stack till gymmet o körde ett grymt skitbra arm/axelpass , har ökat nå kopiöst i armarna *tummen upp*!! Så idag kan man lugnt säga att jag har träningsverk.
Men inatt då så vakna jag av att jag de gjorde skitont i halsen när jag svalde , de var precis så att man inte kunde somna om men gjorde de tillslut ändå. Så vaknar jag runt sju, halv åtta (började senare idag) , klunkar i mig en proteindrink sen på med kläderna och ut på en promenad. Just då kände jag ingenting , men får ta smällen nu! Min hals är svullen + mina mandlar som är som stora bollar, fryser och är slö. Orkade bara med första lektionen sen var jag tvungen o cykla hem...
Ska lägga mig i soffan o titta på tv nu , försöka få i mig nåt o äta

Har TSS idag också så måste röva mig bort till Komvux , kan inte och vill inte missa lektionen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...