tisdag 13 april 2010

fattar mig inte på..

.. IPHONE !
Mamma fick hem en iphone idag, då skulle jag installera den o allt sånt krångel som ska göras.. Men inte fan förstår jag mig på hur man får igång den, först sätter jag i SIM-kortet o sen s¨å ska man tydligen sätta in USB kabeln , men sen då..?! Va gör man sen.. Och inte får man med nån instruktionsbok så man fattar ju nada!
Lägger ifrån mig den ett tag o fokuserar på nåt annat istället :-P Ialf för en stund så slipper jag bli så förbannad på tekniken. Ska ta mig en kopp kaffe innan jag sticker iväg till gymmet , kör biceps/triceps & axlar idag + intervall på motionscykeln kanske mage också får se
Mackan undrade också om jag ville följa med till stan med han o Jennie, men beror ju helt på när jag är klar och när dom ska iväg .. ja de återstår o se senare

Ska hinna med o byta rum till veckan också, ska byta rum från mitt till Åses gamla rum. Urs va konstigt de kommer kännas, jag har liksom haft samma rum sen jag var 8 år och de är ju ändå 11år .. shit
Få möblera om lite o in med de nya o ut med de gamla ..
Ja sen har ju mamma och Frans planerat lite att dom ska riva väggen till mitt rumt så att vi får en stor hall istället, skulle faktiskt vart väldigt mysigt, sitta framför brasan i en soffa o kolla på tv kanske.

56,7kg väger jag nu , jag är alltså 2,2kg ifrån min målvikt. Och snart , hoppas jag verkligen att jag når de så att jag sen kan börja o fokusera mer på att bygga muskler.
Jag tycker inte om o skriva va jag väger men nu gör jag ett undantag o skiter i de, för snart är jag i mååååål! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...