måndag 26 april 2010

Måndagen..

.. börjar med att hjälpa mamma städa trappor klockan 7 på morgonen
Fy va segt. När jag egentligen har sovmorgon o allt, men men vet ju att mamma uppskattar hjälp så varför inte.
Förutom att jag är jävligt trött idag, Kim hade kompisar här hemma till elva igår på kvällen och spelar hög musik!! Fyfan va arg jag var, han borde väl veta bättre , kan ju tänka lite på oss andra som vill sova.. Så somna inte förrän runt halv ett.
Har precis fått i mig lite frukost, smakade riktigt gött efter 2 timmar städning. Magen kurra rätt gött

Igår då så var vi ju i Göteborg på bio, kollade på Draktränaren i 3D :-D Ååh va kul de va! Har sett filmen en gång tidigare men inte i 3D , och de var ju mykt mykt bättre och roligare. Har fan bestämt att jag ska se 3D nån mer gång, men isf skräck/thriller , fatta va häftigt!? ;-)

Börjar ett idag , då ska jag ner till skolan o ha slöjd. Fortsätta sy på min studentklänning som snart är klar :-) Spännande o se nu om den passar eller om man behöver sy in den, vilket jag garanterat behöver. Efter skolan cyklar jag hem, får i mig nåt mellanmål sen sticker jag iväg på TSS som håller på till 19 . och efter de gymmet. Blir ganska sent, men jag ska bannemej iväg. Så ja, middag klockan 21 ikväll *tummen upp* haha, sent jaaa
De blir ialf ett bröst/axlar/triceps pass , får se om magen slinker in också


Sitter o fikar innan bion ska börja




åh snart börjar de ...


men visst var glasögonen rätt snajsiga ;-)

Imorrn är de ingen vanlig dag ... för den 27 april fyller Lindis år, min födelsedag
bara så att ni vet ;-)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...