tisdag 20 april 2010

Spenderat cash

Oohja..
Stack hem tidigare från skolan, typ runt 10. Kom hem la mig i soffan o glodde på TV , efter en stund så kommer mamma o Frans hem efter en promenad och då är de dags att åka till stan :-) Jag, mamma & Eva blev de som åkte.
Först en tripp till Lidl, såklart. Min kesella här hemma börjar ta slut så tänkte att när vi ändå är på väg så kan vi ju lika gärna åka förbi Vbg, så 3,5kg med kesella *tummen upp* . Nästa stopp blev Gymgrossisten, mitt protein börjar också ta slut så dags att införskaffa nytt. Så 4kg Whey-80, omega-3 tabletter & vitamin/antioxidanter , de var ett Aprilkampanj-erbjudande så fick alltihop till ett rimligt pris :-) Ja och sen då, Överby. Hitta 2 par skor, ansiktsmasker, sminkgrejer och hårfärg. På ICA Maxi va de erbjudande där med på hårfärger så jag och mamma passa på att köpa, en dyr färg som i vanliga fall brukar kosta runt 100 lappen kostade där 50-60kr. Så 2 stycken blev de.
Men jag är så nöjd med allt!


Min ünderbara goa middag
Lax, broccoli, sallad, keso/avokadoröra och kesellaröra
Idag gjorde en annan kesellaröra som va sviiiiingod . (dräggel)
Kesella, en skvätt vatten, sweet chilisås, citronpeppar, kött&grillkrydda, paprikapulver, chili grillkrydda och tacokrydda.
Fyfasen va go den var!! Passar säkert utmärkt som dipp om man nu vill äta chips eller nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...