torsdag 8 april 2010

Händelserik dag

De började med att Frans skulle kolla om han fått in pengar idag så vi åkte till banken men de hade han inte så då fick vi lämna han hemma för han ville inte med. Så de blev bara jag och mamma.
Åkte till Lidl först- kesella! Köpte 5kg, en hel kartong så nu har jag ett tag så de räcker.
Efter de så drog vi vidare till Gymgrossisten, där handla jag Diet Shake , mitt pulver med Diet-Pro har tagit slut och vill testa en annan sort så de fick de bli!
Sen for vi till Överby, har vart helt inställd på att jag skulle hitta en skinnjacka , och de gjorde jag också :-) ! De brukar nästan alltid va så att när jag har pengar så hittar jag aldrig nåt men om jag däremot inte har pengar med mig så hittar jag nåt. Men nu har jag en skinnjacka , tjoho! Hitta också ett par byxor som jag kan ha på gymmet, läckra pantis + en concealer.
Kom hem sen va de bara att sätta igång o laga middag.


love love love




min läckra skinnjacka ! är såååå nöjd
Sitter jäkligt bra på

Nu är väskan packad , alkoholen fixad oså har jag hunnit måla naglarna också de var inte illa. Har haft fullt upp idag med andra ord, så no träning för mig idag! Har fått min träning genom shopping och ilat runt här hemma :-P
Imorgon ska jag allt hinna med ett gympass innan jag drar , ett cardiopass + mage.
Nä nu börjar magen kurra, dags för lite käk. Kesella/funlight, frysta hallon , ja kanske slänger i nåt mer + proteindrink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...