onsdag 14 april 2010

trött trött

och åter trött ...
Kom iväg på TSS-kursen tillslut ändå trots att jag var hur trött som helst o blev bara sämre, men de var lika bra att gå så slipper man missa så mykt + att de blir bara krångligt om man ska va borta för mykt . För de är ju liksom inte bara o få anteckningar och sen försöka förstå sig på de nej nej här måste man va med från hela början för att fatta. De va nästan så jag glömde bort att jag va sjuk haha, så himla intressant är de. Så nu sitter jag här hemma o tecknar för mig själv med händerna, måste nog se lite dumt ut när dom andra inte har en aning om va jag tecknar eller gör :-P
Får se om jag drar till skolan imorgon, mår jag som jag gör nu fast lite piggare går de nog men jag får se. Kanske blir piggare efter morgonprommisen .. Träna , inte träna ..?? de lockar väldigt mykt.
Näh snart börjar Efterlyst , får göra iordning en proteindrink och skala ett ägg först

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...