fredag 16 april 2010

TRÖÖÖÖTTt

Varför är jag ens i skolan när jag inte behöver de?! Kunde ju för tusan legat kvar i sängen eller åtminstone vart hemma o gjort nåt annat kul. Fast har blitt klar med ett arbete, snart två.
När jag låg i sängen imorse så låg jag o tänkte och vred på mig , men hallå vart är min träningsverk , varför känner jag ingen värk i mina ben?! Med andra ord jag längtade och ville ha träningsverk haha, wierd!
Ja nu känner jag av de i benen, härligt
Ska dra hem nu tänkte jag, greja lite med mammas Iphone lägga in lite musik filmer o lite annat trams. Blir också en sväng till the gym senare , ett cardiopass står på tur idag!
kvällen vet jag inte vad som händer, de är nån typiskt Rockabilly-helg denna helgen eller nött. Imorgon är de på Wärs och idag är de backstage , men jag vette tusan alltså..
nej nu ska jag hoja hem ciaó!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...