tisdag 6 april 2010

Tisdag

Grymt bic/triceps pass ! Fick skitbra kontakt , t om en ny övning på biceps som Roger visade. Den tog nå kopiöst mykt , ska jag köra med i fortsättningen. Roger är en ängel, han visade några olika övningar på triceps kan behöva några nya övningar där fick även låna hans bok som handlar om just styrketräning om olika övningar oså. Ska höra av mig till honom imorgon så får jag den då :-)
Åh mina ådror börjar smyga sig fram mer o mer nu :-) Först var de ju lite på underarmarna , men nu börjar de komma lite på överarmen !! WOHO
Efter gymmet cyklade jag hem, käka den goooa kycklinggrytan jag lagat ! Den var verkligen superduper god.
Ska strax göra iordning ett mellanmål , kesella m funlight o frysta bär gööött !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...