fredag 16 april 2010

Svett o flås

Kört ett cardiopass på gymmet, 5min på rodden, 20minuter powerwalk & 20minuter jogga = svettigt och flåsigt!
Nu såhär efteråt känner jag mig riktigt nöjd med mig själv, visste inte om jag skulle klara av så länge att jogga men de gick jättebra och inget ont hade jag heller. Men ja va tror ni nu då.. jo klart jag börjar känna av smärtan lite nu, så typiskt
men va hade jag egentligen förväntat mig, skitsamma jag kör på! Ska de brännas fett så ska de, och på de effektivaste sätt också ;-)
Sitter här med pissen i knät o lyssnar på Eddie Meduza , fan va han är brrrrra! SAXOFÅNEN , Åse saxofånen . Fina grejer de haha
Nähä blir nog en lugn fredag idag , blev trött efter träningen. Snart börjar Så ska de låta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...