onsdag 7 april 2010

Bra dag

Arbetsintervjun gick jättebra! Som de ser ut nu så kommer jag få jobb till sommarn ,åh jag är så glad för de :-) och de är ju sånt som jag vill jobba med också så de är ju kanon!
Sitter o mumsar i mig ett mellanmål; kesella med funlight, frysta hallon, sojabönor och solroskärnor & bröd med kyckling på efter ben/magpasset på gymmet, hujjamej va bra de gick! Kändes rejält efter jag körde benen idag, samma med magen bra pump bra kontakt me like


Boken jag lånat av Roger! Mykt bra bok, med massa övningar! Gjorde iordning ett schema som jag ska gå efter när jag är klar med själva "fettförbränningsperioden" , ja va man nu vill kalla de. Så att jag bygger ännu mer muskler sen ;-)

Imorgon åker jag mamma & Frans till stan o handlar, svänger förbi Lidl först - handla kesella i mängder !! För nu är de slutt - kaputt hemma, need some more
Får se om vi stannar till på Gymgrossisten också, kanske behöver nåt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...