söndag 4 april 2010

Söndag

Träning = check
Efter gymmet cyklade jag till affären o handla lite, sen hem och käka middag.
De är sjukt va man blir hungrig efter man har tränat, man tycker man äter o äter men blir inte mätt hmm lurigt de där.
Imorgon åker vi till mormor & morfar
Hela nästa vecka kommer bli fullproppad känns de som, tisdag ska jag och Kim till pappa o äta middag , Onsdag ska jag på arbetsintervju , torsdag åker jag mamma & Frans till Trollhättan och sen på Fredag åker jag till Åse & Jörgen :-) Stannar där hela helgen.
Utöver de blir de såklart träning
Ska väl snart göra iordning nåt käk, sen får TVn bli min vän för resten av kvällen


Tänker på dig Tobias! Du måste klara de, jag vet att du kommer klara de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...