fredag 9 april 2010

Fredag!

Klockan tickar o jag sitter här som en annan rumpnisse o bara filosoferar .. kanske dags o ta tag i de saker som är viktigare nu ..? döööh trögis !
måste borsta gaddarna , sen ska jag byta om och cykla iväg till gymmet. Tidig träning idag, redan som 10.30 *tummen upp* för att Lindis får tummen ur. Kände mig alldeles för lat igår när jag inte hann träna nåt, tänk egentligen va träning påverkar en. Har ångrat mig .. igen . Låg igår kväll i sängen o tänkte ska jag köra rygg och bröst eller ska jag bara köra cardio , hmm .. Men jag kom fram till att jag kör tamejfan ett rygg/bröst pass! Då har jag ju åtminstone kört igenom hela kroppen denna veckan, men jag kör intervall på motionscykeln efteråt + mage också !
Ja och sen då... hem o duscha , käka, göra sig iordning packa de sista sen sätta sig på tåget som går vid 15.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...