måndag 19 april 2010

Delicious

Förjävla god middag!


Stekt kyckling, broccoli, sallad, keso/avokadoröra & min alldeles egna kesellaröra gjord på kesella, vitlök, sweet chilisås och massa olika kryddor! gött
De blev som sagt ett bröst, axel, triceps och magpass idag. De tog sin lilla tid, men fick bra kontakt med mina muskler och bra pump. Ska köra detta nu i 2 veckor är de tänkt sen ska jag & Kim luska ut nåt nytt. Får se hur min kropp reagerar på detta upplägget , går jag ner i vikt / går jag upp .. ja de återstår o se.. De skadar ju aldrig o testa sig fram ;-) !

Gjorde hallon/blåbärcheesecake igår på mitt egna lilla vis (nyttigare variant såklart) hihi. Mamma vart sugen på de idag igen så får se kanske slinker ner en. De är ju såååå gott!
Man behöver bara frysta bär , vaniljkesella och digestivekex svårare än så är de inte.
nu ... kaffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...